Document #087-I
rating: 0+x

Document #087-I: Verkenning I

D-8432 is een 43-jarige blanke man van gemiddelde bouw en uiterlijk en onopvallende psychologische achtergrond. Klasse D-aanduiding is het resultaat van degradatie als gevolg van verkeerd gebruik van SCP-███. De D-8432 is uitgerust met een 75 watt-schijnwerper met een batterijvermogen van 24 uur, een handheld-camcorder uitgerust met een transmissiestroom en een audiokoptelefoon voor communicatie met Dr. ██████ bij Control.

D-8432 stapt door de deuropening naar het eerste platform. Ondanks het wattage, verlicht de schijnwerper alleen de eerste 9 stappen. Het tweede platform is niet zichtbaar.

D-8432: Het is verdomd donker.
Dr. ██████: Werkt uw schijnwerper goed?

D-8432 glanst het licht uit de deur en de gang van het academische gebouw in. Het licht reikt bereikt aanzienlijk verder

D-8432: Ja, het werkt, het zal deze trap gewoon niet helemaal naar beneden verlichten.
Dr. ██████: Dank je. Ga alstublieft door.

D-8432 daalt 13 stappen af voordat het het tweede platform bereikt. Het platform heeft de vorm van een halve cirkel met een schijnbaar betonnen oppervlak en wanden. Er zijn geen duidelijke markeringen, afgezien van onopvallende vlekken van stof, vuil of slijtage die overeenkomen met die in een typisch betonnen trappenhuis. D-8432 draait 180 graden om te beginnen met afdalen langs de tweede vlucht en pauzeert vervolgens.

Dr. ██████: Reden om te stoppen?
D-8432: Hoor je dat? Er is daar een verdomd kind. Klinkt als een.

Geen van de beschreven audio wordt op dit moment door de camera of microfoon gevoerd.

Dr. ██████: Zou je het geluid kunnen omschrijven?
D-8432: Het is jong. Ofwel vrouwelijk of een heel jonge jongen. Het is huilen en snikken en zeggen [pause] alsjeblieft [pause] helpen [pause] alsjeblieft [pause] Ja, het blijft dat herhalen en huilen.
Dr. ██████: Kun je de afstand tot je huidige locatie schatten?
D-8432: Eh, fuck, ik weet het niet, misschien 200 meter verderop?
Dr. ██████: Ga alsjeblieft verder met de volgende vlucht.

Het onderwerp komt nog eens 13 stappen naar beneden. Als hij de landing bereikt, wordt het geluid van het kind zoals beschreven opgepakt. Het kind wisselt af tussen snikken, jammeren en de woorden 'alsjeblieft', 'help' en 'hier beneden." Het geluidsniveau komt overeen met het rapport van D-8432 dat ongeveer 200 meter lager ligt.

Dr. ██████: Kun je het huilen nog steeds horen?
D-8432: Ja.
Dr. ██████: We pakken het ook op. Ga alstublieft verder naar beneden. Stop als u wijzigingen in de audio of omgeving opmerkt.

Het onderwerp gaat nog eens 3 trappen af voordat het stopt.

D-8432: Ga zo door?
Dr. ██████: Alsjeblieft.

D-8432 gaat verder met 17 vluchten (in totaal 22 vluchten) alvorens te stoppen. Er zijn geen visuele veranderingen in de omgeving en elke vlucht is een consistente 13 stappen geweest.

D-8432: Ik kom niet dichter bij de jongen.

Stereogeluid bevestigt dat het huilgeluid niet in volume is toegenomen en ongeveer 200 meter onder het onderwerp blijft.

Dr. ██████: Dat is genoteerd. Ga alstublieft door.

Het onderwerp vervolgt nog eens 28 vluchten alvorens te stoppen. (50 vluchten in totaal). D-8432 staat op de 51e landing en telt de eerste landing op de begane grond. D-8432 wordt geschat op 200 meter onder het oorspronkelijke platform. 34 minuten zijn verstreken. Het volume van het huilen is niet toegenomen.

D-8432: Ik voel me een beetje ongemakkelijk.
Dr. ██████: Je hebt een lange tijd in een donker, onbekend trappenhuis doorgebracht. Het is natuurlijk. Ga alstublieft door.

Het onderwerp aarzelt voordat hij op de volgende trap naar beneden gaat. Terwijl het onderwerp vooruitgaat, verlicht de schijnwerper een gezicht dat zich ongeveer aan de onderkant van de vlucht bevindt (SCP-087-1). Het lijkt dezelfde maat en vorm te hebben als een menselijk hoofd, behalve dat het een mond, neusgaten en pupillen mist. Het gezicht is volledig onbeweeglijk, maar maakt direct contact met de ogen, wat aangeeft dat het zich bewust is van de D-8432.

D-8432: [Schreeuwen] Neuken! Wat is dat verdomme? Shit! Holy fucking shit. Wat is er verdomme!
Dr. ██████: Kunt u beschrijven wat u ziet?
D-8432: Het is een soort van verdomd persoongezicht en het is verdomd recht op me gericht, fuck fuck fuck it's looking right to me
Dr. ██████: Is het in beweging?
D-8432: [pauze, zware ademhaling] Nee, het staart me alleen maar aan.. Fuck fuck fuck het is griezelig.
Dr. ██████: Gelieve de entiteit te benaderen en verder te verlichten.
D-8432: Fuck fuck fuck Ik wil niet neuken.

The face slides about 50 centimeters straight towards D-8432.

D-8432: [Schreeuwen] Fuckfuckfuckfuckfuck [REDACTED]

D-8432 komt in paniek en stijgt snel SCP-087. D-8432 bereikt de begane grond in 18 minuten, waarna hij instort en flauwvalt. Er is geen teken van SCP-087-1. Herziening van het beeldmateriaal geeft een gelijk aantal vluchten aan en stijgt oplopend als aflopend. Audio van het huilen en smeken blijft op hetzelfde volume tot de laatste vlucht, waarna het ophoudt. Medische rapporten wijzen erop dat instorting het gevolg was van de snelle beklimming van de trap, waardoor vermoeidheid werd veroorzaakt.

nl
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License