SCP-902
box.jpg

SCP-902

Prekės numeris:SCP-902

Projekto lygis:Keter

Specialios izoliavimo priemonės:SCP-902 buvo perkeltas į Arkties bazę "Theta-12" ir yra vienintelis SCP, kuriame veikia svetainė. Penkiasdešimt apsaugos darbuotojų buvo dislokuotos bazėje. Bet kokie SCP-902 tyrimai šiuo metu draudžiami. Kita informacija, išskyrus jos numerį, gali būti atvira 3 lygio ir žemesnio lygio darbuotojams. Tik nedaugelis vyresniųjų pareigūnų turi žinoti apie SCP-902 egzistavimą. Tik vienas O5 gali būti informuotas apie SCP-902. Kai Arkties bazės Theta-12 sauga bus sunaikinta iš vidaus, bazės vandenilio bombos bus nuotoliniu būdu išardomi. Siekiant išvengti priešlaikinio sunaikinimo, SCP-902 visada turi būti saugomas.

Aprašymas:SCP-902 yra dėžutė apie suaugusiojo galvos dydį. Jo dydis yra 30 cm x 15 cm x 19 cm. Atrodo, kad maždaug prieš trisdešimt metų, iš šaudmenų dėžutės tipo, nors pamatai turėjo būti laikomi maždaug šešerius metus. SCP-902 pagamintas iš švino. SCP-902 vidinių elementų sudėtis nežinoma. SCP-902 yra aprašytas kaip tam "Tick" garso problemą, bet garsas girdėti, kad vienam gyventojui bus manyti, kad jis tikisi žemyn. Kai atidaroma, dėžutės vidinė dalis atrodo tuščia. Tačiau "buzz" tęsėsi ir projektas toliau mažėjo. Nesvarbu, ar tai asmeninis bendravimas arba skaityti pranešimą, bet sužinojau, kad SCP-902 žmonės bus įsitikinkite, kad dėžutė yra labai pavojingi kroviniai, atgalinės atskaitos pabaigos, kai ji turėtų būti nedelsiant sunaikinti, ir iki laiko atskaitos pabaigos ji neturėtų būti sunaikintas. Susidūrimas su SCP-902 darbuotojų visada stengiasi atidaryti ir tada uždaryti langelį, bando rasti objektų langelį.

Nr daiktų. Yra daiktai. Jis turi būti sunaikintas, kai atskaitos laikas baigiasi. Mes darome puikų darbą. Mes turime sustoti.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License