SCP-012

Prekės numeris: SCP-012

Projekto lygis: Euclid

Specialios izoliavimo priemonės: SCP-012 visą dieną turi būti patalpintas tamsiame kambaryje. Jei SCP-012 veikia matomą šviesą arba matosi bet kas, išskyrus infraraudonųjų spindulių šviesos šaltinį, atitinkamas asmuo nedelsdamas perduodamas psichologiniams ir fiziniams sveikatos patikrinimams. SCP-012 laikomas alavo dėžutėje, pakabinamas nuo lubų ir palaikomas ne mažiau kaip 2,5 m (8 pėdos) nuo grindų, sienų ir visos prieigos.

Aprašymas: SCP-012 buvo atkurtas archeologo K. M. Sandovalio eksponuojant senovės kapą, kuris neseniai buvo sunaikintas audros. Tai yra viso kūrinio kūrinio, pavadinto "ant kalvos Golgotos", fragmentas, o kūrinys, atrodo, nebuvo baigtas. Rankraštyje naudojamas raudonas / juodas rašalas iš pradžių buvo laikomas tam tikros rūšies uogomis arba kitokiu natūraliu dažikliu, bet vėliau buvo nustatyta, kad jis yra žmogaus kraujas ir kilęs iš kelių šaltinių. Du pirmieji žmonės, norėdami atrasti SCP-012 ("Site-19 Special Recycling Team"), buvo išprotėję dėl to, kad jie bandė užbaigti judėjimą savo krauju, kuris galiausiai sukėlė daugybę kraujo netekimo ir vidaus sužalojimų.

Kai pradinis tyrimas tęsiasi, kelias bandymo temas galėjo pasiekti rankraštį. Kiekvienu atveju dalykai buvo savęs sužaloti, kad jie galėtų užbaigti darbą savo krauju, po kurio buvo beprotybė ir sunki fizinė trauma. Baigęs šią dalį, asmuo, kuris baigė rašyti dalį muzikos, pareiškė, kad "neįmanoma užbaigti" ir iš karto sugadino save. Bandymas groti muziką sukėlė nemalonų triukšmą - pati muzika nebuvo polifoninė, ir kiekvienas instrumentinis skyrius nesusijęs su kitomis dalimis.

lt
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License