SCP-005
SCP-005.jpg

SCP-005 artimiausias planas.

Prekės numeris: SCP-005

Projekto įvertinimas: Safe

Specialios izoliavimo priemonės: Intuityviu požiūriu, SCP-005 nerodo jokio pavojaus. Nepaisant to, jai būdingos ypatybės reikalauja specialių priemonių siekiant apriboti prieigą prie objektų ir juos eksploatuoti. Būtina perduoti objektus iš kontrolės zonos bent vienam 4 lygio asmeniui.

Aprašymas: Iš išorės SCP-005 yra dekoratyvinis raktas, rodantis tipiškus 1920-ųjų metų masinės gamybos raktus. Kai buvo atrasta SCP-005, civilius gyventojas jį panaudojo, kad patekdavo į labai apsaugotą objektą. Atrodo, kad yra galimybė lengvai atidaryti bet kokią užraktą (žr. A priedėlį), ar spyna yra mechaninė ar skaitmeninė. Šio pajėgumo šaltinis vis dar nenustatytas.

Papildomi įrašai: Priežiūros metu, kai yra bent vienas 4 lygio žmogus, SCP-005 gali būti naudojamas kaip prarasto saugos leidimo pakaitalas, tačiau jį draudžiama naudoti automatų remontui, spintelių atidarymui ar privatiems namams. Atsarginis raktas tau. Iš sienos esančių objektų judėjimas bus įvykdytas vietoje.

A priedėlis: Nors SCP-005 atrodo veiksmingas pašalinant bet kokį fiksavimo įtaiso formą, tolesni eksperimentai parodė, kad pastangos užrakinti užrakto funkciją ir funkcijas tam tikru mastu gali padaryti SCP-005 Netinkamas. Maždaug 50% atvejų savanoriai negalėjo atpažinti skląsčio ir SCP-005 negalėjo būti sėkmingai sugadintas. Remiantis šių bandymų rezultatais, SCP-005 laikinai klasifikuojama kaip "suvokiama" kategorija, o kiti bandymai atliekami jo kognityvinių gebėjimų išbandymui. Tačiau mes tik žinome, kad minėti įrenginiai gali būti paini, tačiau neaišku, kurios funkcijos gali neleisti jiems atpažinti konkretaus užrakto.

lt
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License