SCP-173
rating: +4+x

Azonosító #: SCP-173

SCP-173.jpg

SCP-173 elzárásban

Osztály: Euklid

Különleges Elzárási Eljárások: SCP-173-at mindig zárt tárolóban kell tartani. Amikor a személyzetnek be kell lépnie SCP-173 tárolójába, legkevesebb három főnek kell bemennie, és az ajtót be kell zárni mögöttük. Két személy mindig közvetlen szemkontaktusban kell legyen SCP-173-al, amíg mindenki ki nem jött és az ajtót be nem zárták.

Leírás: A 19-es létesítménybe költöztették 1993-ban. A származás jelenleg nem ismert. Vasbetonból készült, és egy Krylon márkájú festék nyomai találhatók rajta. SCP-173 mozogni képes és rendkívül ellenséges. Nem képes helyzet- vagy helyváltoztatásra mindaddig, amíg valakinek a közvetlen látóterén belül van. SCP-173-mal semmiképpen sem szabad megszakítani a szemkontaktust. A tárolóban tartózkodó minden személy köteles figyelmeztetni társait, mielőtt pislog. SCP-173 a koponya tövében a nyak eltörésével, vagy megfojtással támad. Támadás esetén a személyzetnek be kell tartania a 4. osztályba tartozó veszélyes tárgyak elzárási eljárásait.

Személyzeti jelentések szerint kő kaparása hallható a tárolóból amikor senki sem tartózkodik bent. Ezt normálisnak kell tekinteni, és az ebben bekövetkező bárminemű változást jelenteni kell az ügyeletes HMCL-felügyelőnek.

A vöröses-barna anyag a padlón vér és ürülék elegye. Ezen anyagok származása ismeretlen. A helyiséget kéthetente kell takarítani.

Jogi információk

Az SCP-173 cikkben használt kép, melynek címe "Untitled 2004", Izumi Kato alkotása. Az alkotó minden szerzői jogot fenntart.

Figyelem: SCP-173 az "Untitled 2004" műalkotás képének másodlagos felhasználása, amelyet Izumi Kato készített. SCP-173 koncepciója nincs kapcsolatban a művész eredeti "Untitled 2004" koncepciójával.

A szobor, jellemzői, és fényképe nincs Creative Commons licenc alatt. Kizárólag a cikk szövege áll Creative Commons licenc alatt. Ezt a szobrot és hasonmásait semmilyen körülmények között nem szabad felhasználni kereskedelmi célokra. Kato Izumi nagylelkűen jóváhagyta az SCP Alapítvány rajongói bázisának "Untitled 2004" képének felhasználását.
További információ az angol nyelvű, eredeti SCP-173-EN cikkben.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License