SCP-173
rating: +2+x

Tárgy #: SCP-173

SCP-173.jpg

SCP-173 az elszigetelésben.

Objektum Osztály: Euclid

Különleges Elszigetelési Eljárások: Az SCP-173 tárgyat mindig egy zárolt tartályban kell tartani. Amikor a személyzetnek be kell lépnie SCP-173 tartályába, legalább három mehet be és az ajtót be kell zárni mögöttük. Két személy mindig közvetlen szemkontaktusba kell legyen SCP-173-mal amíg a személyzet ki nem jut és az ajtót bezárták.

Leírás: A 19-es létesítményre költöztették 1993-ban. A származás még nem ismert. Beton és betonacélból készült és egy Krylon márkájú spré festék nyomai találhatók rajta. SCP-173 élő és rendkívül ellenséges. A tárgy nem tud elmozdulni amíg közvetlen látóvonalon belül van. SCP-173-mal semmiképpen nem szabad megszakítani a szemkontaktust. A tartályba való belépéshez kijelölt személyzetnek figyelmeztetni kell egymást, ha valamejikük pislog. A tárgy a koponya alján a nyak eltörésével, vagy megfojtással támad. Egy támadás esetén a személyzetnek be kell tartania a 4. osztályba tartozó veszélyes tárgyak elszigetelési eljárásait.

A személyzet a tartály belsejéből származó kőkaparás hangjairól számol be, amikor senki sem tartózkodik benne. Ezt normálisnak kell tekinteni, és ennek a viselkedésnek minden változását be kell jelenteni a szolgálatban álló HMCL felügyelőnek.

A vörösesbarna anyag a padlón ürülék és vér kombinációja. Ezeknek az anyagoknak az eredete nem ismert. A tartályt kéthetente meg kell tisztítani.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License