SCP-096
rating: 0+x

Αντικείμενο #: SCP-096

Κατηγορία αντικειμένου: Euclid

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-096 θα πρέπει να είναι συνέχεια κλεισμένο στο κελί του, έναν αεροστεγές κύβο διαστάσεων 5μ x 5μ x 5μ. Εβδομαδιαίοι έλεγχοι για ρωγμές είναι υποχρεωτικοί. Δεν πρέπει να υπάρχει κανένα μέσο καταγραφής βίντεο ή άλλα οπτικά μέσα στο κελί του SCP-096. Το προσωπικό ασφαλείας θα χρησιμοποιεί ήδη εγκατεστημένους αισθητήρες πίεσης και ανιχνευτές λέιζερ ώστε να βεβαιώνεται για την παρουσία του SCP-096 μέσα στο κελί.

Οποιαδήποτε φωτογραφία ή βίντεο, ή καταγραφές του SCP-096 απαγορεύονται αυστηρά χωρίς την έγκριση του Δρ.███ και του Ο5-█.

Περιγραφή: Το SCP-096 είναι ένα ανθρωποειδές πλάσμα με ύψος περίπου 2,38 μέτρα. Το αντικείμενο φαίνεται να έχει πολύ λίγη μυϊκή μάζα, με προκαταρκτική εξέταση να δείχνει σημάδια ήπιου υποσιτισμού. Τα χέρια είναι τελείως εκτός αναλογίας με το υπόλοιπο σώμα του αντικειμένου, με μήκος περίπου 1,5 μέτρα το καθένα. Το δέρμα του δεν έχει χρωστική ουσία, με κανένα δείγμα τριχώματος.

Το σαγόνι του SCP-096 μπορεί να ανοίξει τέσσερις (4) φορές περισσότερο από έναν φυσιολογικό άνθρωπο. Άλλα χαρακτηριστικά του προσώπου παραμένουν ίδια με έναν μέσο άνθρωπο, με εξαίρεση τα μάτια, τα οποία επίσης έχουν έλλειψη χρωστικής ουσίας. Δεν είναι ακόμα γνωστό αν το SCP-096 είναι τυφλό ή όχι. Δεν δείχνει ενδείξεις μεγαλύτερων εγκεφαλικών λειτουργιών, και δεν θεωρείται ότι είναι νοήμον ον.

Το SCP-096 συνήθως είναι πολύ ήσυχο, με τους ανιχνευτές πίεσης να δείχνουν ότι περνάει το μεγαλύτερο μέρος της μέρας του βαδίζοντας προς τον ανατολικό τοίχο. Βέβαια, αν κάποιος κοιτάξει το πρόσωπο του SCP-096, ανεξάρτητα αν είναι μέσω βίντεο, ή ακόμα και μια φωτογραφία, θα μπει σε μια κατάσταση συναισθηματικής φόρτιστης. Το SCP-096 θα καλύψει το πρόσωπό του με τα χέρια του και θα αρχίσει να ουρλιάζει, να κλαίει και να μουρμουρίζει ασυνείδητα. Περίπου ένα (1) με δύο (2) λεπτά μετά την πρώτη προβολή, το SCP-096 θα αρχίσει να τρέχει προς το άτομο που είδε το πρόσωπό του (το οποίο από εδώ και πέρα θα αναφέρεται ως SCP-096-1).

Καταγεγραμμένες ταχύτητες διαφέρουν από τριανταπέντε (35) χλμ/ώρα έως ███ χλμ/ώρα και φαίνεται πως εξαρτάται στην απόσταση που βρίσκεται το SCP-096-1. Σε αυτό το σημείο κανένα γνωστό υλικό ή μέθοδος δεν μπορούν να εμποδίσουν την πρόοδο του SCP-096. Η πραγματική θέση του SCP-096-1 δεν φαίνεται να επηρεάζει την αντίδραση του SCP-096΄ φαίνεται πως έχει μια έμφυτη αίσθηση της τοποθεσίας του SCP-096-1. Σημείωση : Η αντίδραση δεν συμβαίνει όταν βλέπουμε καλλιτεχνικές απεικονίσεις (βλ. Έγγραφο 096-1).

Αφού φτάσει στην τοποθεσία του SCP-096-1, το SCP-096 θα σκοτώσει και θα [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ] το SCP-096-1. 100% των περιπτώσεων δεν έχουν αφήσει πίσω τους ίχνη του SCP-096-1. Μετά, το SCP-096 θα κάτσει κάτω για αρκετά λεπτά πριν ανακτήσει την ψυχραιμία του και ξαναγίνει ήσυχο. Τότε θα επιχειρήσει να επιστρέψει στο φυσικό του περιβάλλον, [ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΑΠΌΡΡΗΤΑ].

Καθώς υπάρχει πιθανότητα μαζικής αλυσιδωτής αντίδρασης, συμπεριλαμβανομένης της ρήξης της μυστικότητας του Ιδρύματος και μεγάλης απώλειας πολιτών, η ανάκτηση του αντικειμένου πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα

Ο Δρ. ███ έχει επίσης προτείνει την άμεση καταστροφή του SCP-096 (βλ. Συνέντευξη 096-1). Η εντολή αναμένει έγκριση. Η καταστροφή έχει εγκριθεί και θα γίνει από τον Δρ.███ την [ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΑΠΌΡΡΗΤΑ].
Βλέπε Συμβάν-096-1-Α.

Ακουστικό κομμάτι από την Συνέντευξη 096-1:

Υπέυθυνος: Δρ.███
Ερωτώμενος: Λοχαγός (Απόστρ.) █████████, πρώην διοικητής της ομάδας περισυλλογής Zulu 9-Α
Συμβάν Περισυλλογής #096-1-Α

<Begin Log>

[████████ ████████ Ώρα, Περιοχή Έρευνας ██]

Λοχαγός █████████: Είναι ότι χειρότερο όταν έχουμε καθήκοντα ανάκτησης. Δεν έχετε ίδεα τι είναι ικανό αυτό το πράγμα να κάνει, εκτός από όσα μας λένε οι τεχνικοί, και είσαι τυχερός αν σου πουν όλη την ιστορία. Μας είπαν ότι ήταν μια επιχείρηση "πιάσε και γύρνα". Δεν μας είπαν να μην κοιτάξουμε αυτό το καταραμμένο πράγμα.

Δρ.███: Μπορείς να μας περιγράψεις την αποστολή σε παρακαλώ;

Λοχαγός █████████: Ναι, συγνώμη. Είχαμε δύο ελικόπτερα, ένα με την ομάδα μου και ένα με ενισχύσεις με την ομάδα Zulu 9-Β και τον Δρ.██████. Εντοπίσαμε τον στόχο περίπου δύο κλικ βόρεια από το μονοπάτι περιπολίας μας. Πιστεύω ότι δεν κοιτούσε προς την κατεύθυνση μας, αλλιώς θα μας είχε εξοντώσει εδώ και εκεί.

Δρ.███: Η αναφορά σου λέει ότι το SCP-096 δεν αντέδρασε στο κρύο; Ήταν -██°C.

Λοχαγός █████████: Βασικά ήταν -██. Και ναι, ήταν τελείως γυμνό και δεν έτρεμε. Τέλος πάντων, προσγειωθήκαμε, πλησιάσαμε τον στόχο, και ο Δεκανέας ██ ετοιμάστηκε να το περιορίσει. Τότε ήταν που ο Δρ.██████ κάλεσε. Γύρισα να απαντήσω, και αυτό ήταν που με έσωσε. Ο στόχος πρέπει να γύρισε και η μονάδα μου να το κοίταξε.

Δρ.███: Τότε ήταν που το SCP-096 μπήκε στην ταραγμένη ψυχική κατάσταση;

Λοχαγός █████████: Ναι. [Αυτός που κάνει τις ερωτήσεις σταματάει για λίγο πριν συνεχίσει] Συγνώμη. Αφαιρέθηκα για λίγο.

Δρ. ███: Είναι εντάξει.

Λοχαγός █████████: Ναι. Βασικά δεν θα δω ποτέ ξανά το πρόσωπό του. Η μονάδα μου το έκανε, και το πλήρωσαν ακριβά.

Δρ. ███: Μπορείς να το περιγράψεις λίγο παραπάνω σε παρακαλώ;

Λοχαγός █████████: [Σταματάει] Ναι, ναι. Άρχισε να ουρλιάζει σε εμάς, και να κλαίει. Δεν ήταν ουρλιαχτό ζώου, πιο πολύ σαν κανονικού ατόμου. Πραγματικά πολύ τρομαχτικό. [Σταματάει ξανά] Αρχίσαμε να του ρίχνουμε όταν πήρε τον Δεκανέα ██ και έκοψε το πόδι του. Θεέ μου, ούρλιαζε για να τον βοηθήσουμε… τε… τέλος πάντων, τινάζαμε κομμάτια από το σώμα του στόχου με κάθε σφαίρα που ρίχναμε. Δεν έκανε απολύτως τίποτα. Σχεδόν τα έχασα μόλις ξεκίνησε να τον [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ].

Δρ. ███: Τότε ήταν που διέταξες την χρήσης ενός [Χαρτιά ακούγονται που μετακινούνται] εκτοξευτή AT-4 HEDT;

Λοχαγός █████████: Ενός αντιαρματικού εκτοξευτή. Ξεκίνησα να το κουβαλάω μαζί μου από τότε που το SCP-███ μας ξέφυγε. Τα έχω δει να πλήττουν άρματα μάχης σαν να είναι χαρτομάντηλα. Έκανε το ίδιο πράγμα και στον στόχο.

Δρ. ███: Υπήρξε σημαντική ζημιά στο SCP-096;

Λοχαγός █████████: Δεν οπισθοχώρισε για κανέναν λόγο. Συνέχισε να κατασπαράζει στην μονάδα μου, αλλά με το μισό του κορμό να λείπει. [Ζωγραφίζει ένα μεγάλο ημικύκλιο στον κορμό του αντικειμένου]

Δρ. ███: Αλλά πάθαινε ζημιά;

Λοχαγός █████████: Αν ναι, τότε δεν το έδειχνε. Πρέπει να είχε χάσει όλα τα όργανά του, όλο το αίμα του, αλλά δεν κατάλαβε τίποτα από αυτά. Η σκελετική κατασκευή του δεν είχε πάθει την παραμικρή ζημιά. Συνέχισε να σκοτώνει την μονάδα μου.

Δρ. ███: Οπότε δεν είχε ζημιές στον σκελετό του. Πόσες σφαίρες θα έλεγες ότι ρίξατε στο SCP-096;

Λοχαγός █████████: Τουλάχιστον; Χίλιες. Ο πολυβολητής του ελικοπτέρου μας κράτησε στο GAU-19 που χειριζόταν πάνω του για τουλάχιστον είκοσι δευτερόλεπτα. Είκοσι γαμημένα δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει εξακόσιες σφαίρες των .50 caliber μέσα στο σώμα του. Ίσως κιόλας να το έφτυνε απλά.

Δρ. ███: Τότε ήταν που έφτασε η ομάδα Zulu 9-B;

Λοχαγός █████████: Ναι, και η μονάδα μου είχε χαθεί. Η Zulu 9-B κατάφερε και πέρασε έναν σάκο στο κεφάλι του, και αυτό απλά έκατσε κάτω. Το βάλαμε στο ελικόπτερο και το φέραμε εδώ. Δεν ξέρω πως δεν είδα ποτέ το πρόσωπό του. Ίσως ο Θεός ή ο Βούδας ή δεν ξέρω και εγώ ποιος να ήθελε να ζήσω. Ο μαλάκας.

Δρ. ███: Έχουμε λάβει μια απεικόνιση του προσώπου του SCP-096 από έναν ζωγράφο. Θα ήθελες να το δεις;

Λοχαγός █████████: [Σταματάει] Ξέρετε, αφότου άκουσα τις τσιρίδες αυτού του πράγματος, και τα ουρλιαχτά των αντρών μου, δεν νομίζω να θέλω να δω αυτά που άκουσα. Όχι. Απλά… όχι.

Δρ. ███: Εντάξει, πιστεύω ότι τελειώσαμε. Σε ευχαριστώ, Λοχαγέ.

[Καρέκλες ακούγονται που κινούνται, και πατημασιές ακούγονται να φεύγουν από το δωμάτιο. Ο Λοχαγός (Απόστρ.) █████████ επιβεβαιώνεται ότι έχει φύγει από το Δωμάτιο Ανάκρισης 22]

Δρ. ███: Άφησε να καταγραφεί στο αρχείο ότι ζητάω επίσημα να καταστραφεί το SCP-096 όσο πιο σύντομα γίνεται.

<End log>

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License