SCP-069
rating: +1+x

Αντικείμενο #: SCP-069

Κατηγορία αντικειμένου : Safe

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού : Αυτή τη στιγμή το SCP-069 υποδύεται τον πρώην Πράκτορα ███████ █████, και στεγάζεται στην Περιοχή Περιορισμού Ανθρωποειδών 06-3. Το SCP-069 πρέπει να λαμβάνει όλα τα λογικά αντικείμενα που θα ζητήσει, όσο όμως το κάθε αίτημα δεν παραβιάζει τα πρωτόκολλα ασφαλείας του Ιδρύματος. Καθώς το SCP-069 βρίσκεται υπό παρακολούθηση για τυχόν απόπειρα αυτοκτονίας, κάθε αίτημα που κάνει θα πρέπει να εγκρίνεται από τουλάχιστον δύο (2) άτομα Επιπέδου 3.

Αν το SCP-069 επιχειρήσει να αποδράσει από τον περιορισμό του, θα πρέπει να εξουδετερωθεί με μη βίαιες μεθόδους. Αν το SCP-069 πεθάνει, μυστικοί πράκτορες θα αναλάβουν να ελέγξουν αναφορές στις οποίες συγκεκριμένα άτομα απέφυγαν σίγουρο θάνατο και το SCP-069 θα πρέπει να περιοριστεί το συντομότερο δυνατόν.

Σημείωση : Ανεξάρτητα που το SCP-069 είναι ίδιο σε όλους τους τομείς με τον Πράκτορα █████, παραμένει ένα ενεργό SCP σε περιορισμό και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως εργαζόμενος του Ιδρύματος. Οποιοδήποτε αίτημα για απόρρητες πληροφορίες θα πρέπει να απορριφθεί, και επισκέψεις από πρώην συνεργάτες χωρίς κατάλληλη άδεια δεν επιτρέπονται.

Περιγραφή : Το SCP-069 είναι μια υποθετικά ανθρωποειδής οντότητα με ποικίλα χαρακτηριστικά και φύλο. Μέσω μιας άγνωστης ικανότητας, κάθε φορά που το SCP-069 μένει μόνο του με ένα πρόσφατα νεκρό σώμα, το σώμα αυτό θα εξαφανιστεί και το SCP-069 θα πάρει την εμφάνιση του, τους τρόπους, και τις γνώσεις του πρόσφατα αποθανόντος.

Μέσα από εκτενή πειράματα, έχει αποδειχθεί ότι το SCP-069 είναι τελείως απαράλλαχτο από το άτομο που υποδύεται, έχοντας κοινό δαχτυλικό αποτύπωμα, DNA, και [ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΑΠΌΡΡΗΤΑ] με απόλυτη ακρίβεια. Το SCP-069 δεν διατηρεί καμία γνώση των ικανοτήτων του ή αυτών που υποδυόταν παλιά. Το SCP-069 αντιδράει κανονικά σε τραυματισμούς και πόνο, αλλά αν σκοτωθεί, γρήγορα θα διαλυθεί σε σκόνη ανεξαρτήτως των προσπαθειών για συντήρηση του πτώματος. Τότε το SCP-069 θα αναδυθεί πάλι στο μέρος που έγινε ο πιο πρόσφατος θάνατος. Δεν υπάρχει κάποια γνωστή εμβέλεια σε αυτή την ικανότητα, και μέχρι τώρα έχει καταγραφεί σε άλματα μέχρι και 675 χιλιόμετρα.

Το SCP-069 μπορεί να υποδύεται ένα άτομο επ' αόριστον. Παρόλα αυτά, θα αποκτήσει μια ισχυρή θέληση για να "βάλει τη ζωή τους σε τάξη", συμπεριλαμβάνοντας χωρίς περιορισμούς : να λύσει κάθε εκκρεμή οικονομική ή προσωπική υποχρέωση, να επισκεφθεί συγγενείς, να ανανεώσει την διαθήκη του, και άλλες δράσεις που θέλουν κλείσιμο. Όταν το ρωτάνε, το SCP-069 δεν ομολογεί κάποια κινητήρια ώθηση εκτός από τον πόθο να έχει τη ζωή τους σε μια τάξη, στο ενδεχόμενο απρόσμενου τραυματισμού ή θανάτου.

Το SCP-069 τράβηξε πρώτη φορά την προσοχή του Ιδρύματος στις █/██/199█ έπειτα από αναφορά ενός John M███████, ενός πυροσβέστη από την πόλη █████████ ο οποίος ως εκ θαύματος βγήκε ζωντανός από μια πυρκαγιά στην οποία 2 ακόμα πυροσβέστες και 11 άνθρωποι σκοτώθηκαν. Μυστικοί πράκτορες που δούλευαν στις τοπικές αρχές ειδοποιήθηκαν για την πιθανότητα ενός SCP όταν αναφορές έλεγαν ότι ο εξοπλισμός του πυροσβέστη είχε καταστραφεί και δεν αναγνωριζόταν πλέον, και φαινόταν απίθανο για τον πυροσβέστη να βγει ανέπαφος. Περίπου τρεις εβδομάδες αργότερα, ο θεωρητικά νεκρός John M███████ έσπευσε να βοηθήσει σε μία ακόμα μεγάλης κλίμακας φωτιά, κατά τη διάρκεια της οποίας μπήκε μέσα σε ένα δωμάτιο γεμάτο καπνό και δεν βρέθηκε ποτέ. Ένας πολίτης σώθηκε από το κτίριο, ξανά σχεδόν ανέπαφος παρόλο που είχε γίνει αναφορά για μεγάλη ποσότητα καπνού μέσα στο κτίριο. Το SCP καταγράφηκε την επόμενη μέρα και πέρασε στην επιτήρηση του Ιδρύματος από μέλη της Κινητής Ειδικής Μονάδας Xi-3 ("Body Snatchers").

Πρόσθετο έγγραφο 069-01: Στις ██/█/200█, ο πράκτορας ███████ █████, φρουρός που του είχε ανατεθεί υπηρεσία φύλαξης στο SCP-069, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια παραβίασης περιορισμού του SCP-███, και ακολούθως τον υποδύθηκε το SCP-069. Αν και αρχικά βρισκόταν σε άρνηση αφού ενημερώθηκε για την ταυτότητά του, είναι πάρα πολύ συνεργάσιμο από τη στιγμή που υποδύεται έναν υπάλληλο μέσου επιπέδου του Ιδρύματος. Ενδεχόμενα για τη χρήση αποθανόντων προσώπων του Ιδρύματος για μελλοντικά SCP-069 είναι υπό σκέψη.

Πρόσθετο έγγραφο 069-02: Στις ██/██/200█, το SCP-069 έκανε απόπειρα αυτοκτονίας αφού ένας κατώτερος ερευνητής καταλάθος το ενημέρωσε ότι η οικογένεια του Πράκτορα █████ είχε ενημερωθεί για τον θάνατό του, και για τις επακόλουθες αντιδράσεις τους. Λόγω του μεγάλου κόστους που έχει η πιθανότητα επαναπεριορισμού του SCP-069, αυστηρά μέτρα για την αποφυγή αυτοκτονίας θα εφαρμοστούν. Σχέδια για τη χρήση άλλων αποθανόντων εργαζομένων του Ιδρύματος ως πιθανούς υποδυόμενους για το SCP-069 είναι σε αναστολή.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License