SCP-044
rating: +1+x
SCP-44.jpg

Φωτογραφία του SCP-044 κατά τη διάρκεια πειράματος με ονομασία "Upshot Knolte Ford Grable"

Αντικείμενο #: SCP-044

Κατηγορία αντικειμένου : Safe

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού : Ένα συνεχές ρεύμα από ιόντα υδρογόνου, μη συνδεδεμένα άτομα οξυγόνου, και άλλα άγνωστα χημικά στοιχεία, πηγάζει συνέχεια από την κάννη του SCP-044. Εξαιτίας αυτού, οι σταθμοί σύνδεσης του SCP-044 πρέπει να έχουν καλό εξαερισμό για να εμποδίζουν επικίνδυνα αέρια και υγρασία από το να συγκεντρώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Καλύμματα κάννης πρέπει να υπάρχουν συνέχεια για να εμποδίζουν πτηνά και άλλα μικρά ζώα από το να εξερευνούν την μεγάλη ανοιχτή κάννη του SCP-044

Συμπληρωματικό έγγραφο, ██/██/200█: Καθώς το SCP-044 δεν έχει μπλεχτεί σε κάποιο σημαντικό περιστατικό στα ██ χρόνια που είναι στην κατοχή του Ιδρύματος, το SCP-044 έχει κατηγοριοποιηθεί ξανά ως Ασφαλές.

Πρέπει πραγματικά να προσδιορίσω τα "σημαντικά περιστατικά"; Αν ακολουθούνται οι διαδικασίες περιορισμού και τα πρωτόκολλα ασφαλείας, το 44 δεν φαίνεται να είναι πιο επικίνδυνο από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο ████████ όπλο. Όχι, το Περιστατικό της Αρκούδας δεν μετράει. –O5-██

Περιγραφή : Το SCP-044 είναι ένα ολμοβόλο, μυστικά κατασκευασμένο στα τελευταία στάδια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου από μηχανικούς της Krupp, και υπό την προσωπική εποπτεία του Albert Speer, Γερμανού Υπουργού Εξοπλισμών και Παραγωγής Πολέμου υπό τον Αδόλφο Χίτλερ. Το SCP-044 είναι μοναδικό όχι μόνο εξαιτίας του μεγέθους του (251.000 κιλά, ή 251 μετρικοί τόνοι), αλλά επειδή ρίχνει αντισυμβατικό πυροβολικό χρησιμοποιώντας παράτυπη μέθοδο επανόπλισης. Αντί να έχει ειδική υποδοχή για να γεμίζει βλήματα, το πίσω μέρος της κάννης είναι σχεδιασμένο ως ένα μεγάλο κελί συμπίεσης αέρα. Οποιοδήποτε αντικείμενο ή σωρός από αντικείμενα που ταιριάζει εκεί, μπορεί να φορτωθεί μέσα στη κάννη του SCP-044 και να χρησιμοποιηθεί ως πυρομαχικό. Εξαιτίας του μεγέθους του, το SCP-044 πρέπει να παραμένει δεμένο πάνω σε ράγες και χρειάζεται δύο μηχανήματα μεταφοράς βαρέων φορτίων για να κινηθεί.

Οι ερευνητές πιστεύουν πως το SCP-044 αποδυναμώνει μοριακούς και ατομικούς δεσμούς σε οποιοδήποτε υλικό φορτωθεί στην κάννη του. Παρόλα αυτά, η μέθοδος με την οποία το SCP-044 επηρεάζει τους μοριακούς δεσμούς είναι άγνωστη, κυρίως λόγω των πολλών περίπλοκων μηχανισμών που απαρτίζουν τη στέγαση και τους τρόπους λειτουργίας του SCP-044. Στην πραγματικότητα, μερικοί μηχανισμοί φαίνονται άχρηστοι και δείχνουν πως δεν κάνουν τίποτα άλλο εκτός από το να γυρίζουν και να παράγουν ήχο, ακόμα και όταν το SCP-044 εφοδιάζεται με ενέργεια. Και ο εξοπλισμός και το προσωπικό έχουν χαθεί ενώ εξερευνούσαν το εσωτερικό της κάννης του SCP-044.

Όταν το SCP-044 ρίχνει, όλη η ύλη μέσα στη κάννη του εκτοξεύεται με μεγάλη ταχύτητα ως μια κόκκινη φωσφορίζουσα ουσία, με αναλογία μεγέθους ίδια με την ποσότητα μάζας που φορτώθηκε στην κάννη. Μόλις χτυπήσει ένα συμπαγές αντικείμενο ή το έδαφος, η ουσία ανατινάζεται με αντίδραση ανάλογη με τη μάζα του αρχικού πυρομαχικού, σε ρυθμό μετατροπής όχι λιγότερο από ███% μάζα-προς-ενέργεια. Η αντίδραση επίσης θα αυξηθεί κάπως όσο περισσότερο μένει η ουσία μέσα στην κάννη. Η μεγαλύτερη γνωστή αντίδραση επιτεύχθηκε όταν το προσωπικό αυτοκίνητο του "Διευθυντή", ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό βάρους 8.900 κιλών (19.500 λίβρες) φορτώθηκε ολόκληρο μέσα στην κάνη του SCP-044 και πυροβόλησε όπως φαίνεται στο εικονιζόμενο "πείραμα".

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License