SCP-008
Scp008.jpg

Ριβωνικό διάγραμμα που δείχνει την τριτογενή κατασκευή του SCP-008. Βασικές πληροφορίες για την αλληλουχία αμινοξέων έχουν αποκρυφθεί.

Αντικείμενο #: SCP-008

Κατηγορία Αντικειμένου : Euclid

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού : Δείγματα του SCP-008 έχουν χαρακτηριστεί ως ακραίες βιολογικές πηγές κινδύνου Επιπέδου 5, και όλα τα σχετικά πρωτόκολλα είναι σε ισχύ. Μέτρα αποτέφρωσης και ακτινοβολίας θα ληφθούν σε περίπτωση πολιτικής ή στρατιωτικής δράσης η οποία μπορεί να οδηγήσει σε διάλυση της εγκατάστασης΄ διακοπή παροχής ενέργειας΄ ή καμίας επικοινωνίας από τους εργάτες ή άλλα εξωτερικά κανάλια, οποιαδήποτε στιγμή ανά οκτώ ώρες.

Η περίοδος καραντίνας για τους εργάτες που φεύγουν από την εγκατάσταση είναι τέσσερις μήνες. Αν υπάρξει παραβίαση, μέτρα αποτέφρωσης και ακτινοβολίας θα ενεργοποιηθούν. Θα πρέπει να είναι πολιτική όλων των Περιοχών G2 να μην ετοιμάζουν διαδικασία εκκένωσης.

Περιγραφή : Το SCP-008 είναι ένα σύμπλεγμα prion, δείγματα του οποίου είναι αποθηκευμένα σε κάθε μία από τις γνωστές Περιοχές G2. Η έρευνα του SCP-008 είναι απόρρητη και στοχεύει πρωτίστως στο να μπλοκαριστεί η έρευνα που ίσως οδηγήσει στην σύνθεση του SCP-008 στο μακρινό μέλλον. Χαρακτηριστικά του SCP-008 περιλαμβάνουν :

  • 100% μολυσματικότητα
  • 100% θανατηφόρο
  • Μετάδοση μέσω εκτεθειμένων μεμβρανών και όλων των σωματικών υγρών
  • Δεν μεταφέρεται από νερό ή αέρα

Συμπτώματα μόλυνσης από το SCP-008 εκδηλώνονται περίπου τρεις ώρες αργότερα, και περιλαμβάνουν :

  • Συμπτώματα παρόμοια με γρίπη και υψηλό πυρετό, συν σοβαρή άνοια σε αργότερα στάδια.
  • Επίθεση από κώμα περίπου 20 ώρες αφού εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα και 12 ώρες μετά από εμφανέσταση άνοια. Η επίθεση από κώμα θα θεωρηθεί επίθεση θανάτου.
  • Μια περίοδος σποραδικής κυτταρικής νέκρωσης θα λάβει χώρα η οποία θυμίζει γάγγραινα. Ο ιστός που επιζεί ξαναπαίρνει την αρχική του λειτουργία και είναι εξαιρετικά ελαστικός.
  • Τα ερυθρά αιμοσφαίρια αυξάνουν σημαντικά το οξυγόνο που αποθηκεύουν, οδηγώντας σε πιο αργή κυκλοφορία του αίματος και μεγαλύτερη μυική δύναμη και αντοχή.
  • Το νευρικό και το μυϊκό σύστημα παραμένουν ανέπαφα από ολική κατάρρευση των οργάνων για πολλές ώρες.
  • Ο μεταβολισμός μπορεί να μειωθεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, επιτρέποντας στο αντικείμενο να επιβιώσει για πάνω από 10 χρόνια χωρίς διατροφή.
  • Η υψηλή πυκνότητα του αίματος οδηγεί σε αμελητέα αιμορραγία από πυροβολισμό, παρακέντηση και βίαιους τραυματισμούς.
  • Προσαρμοσμένη συμπεριφορά, έλεγχος κίνησης, και οι μηχανισμοί ενστικτωδούς συμπεριφοράς καταστρέφονται, και οι γνωστικές ικανότητες είναι σοβαρά καθυστερημένες και ασταθείς. Τα ζώα βιώνουν μια εκτεταμένη εγκεφαλική νέκρωση και είναι ανενεργά.
  • Το αντικείμενο μπορεί να προσαρμοστεί στο κατεστραμμένο του νευρικό σύστημα, αλλά περιορίζεται στις βασικές φυσικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβάνοντας το να σταθεί όρθιος, να σταθεί στα δυο του πόδια, να περπατήσει, να δαγκώσει, να αρπάξει και να συρθεί. Το αντικείμενο θα κινηθεί ενεργητικά προς εικόνες, ήχους και οσμές που έχουν να κάνουν με ζωντανούς ανθρώπους. Το αντικείμενο θα προσπαθήσει να τραφεί με ζωντανούς ανθρώπους αν μπορέσει να αποκτήσει φυσική επαφή.
  • Η εξουδετέρωση πλήρως μολυσμένων αντικειμένων απαιτεί σημαντική ζημιά στην κρανιακή περιοχή.

Υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που δείχνουν πως το SCP-008 δεν δημιουργήθηκε μόνο του φυσικά στη Γη, καθώς παραλλαγές του με την ίδια περιπλοκότητα έχουν εκτοπίσει αρκετά πράγματα από το οικοσύστημα. Το 1959, μια κοινή προσπάθεια με την ΕΣΣΔ, για να εντοπιστούν όλες οι Περιοχές G2 και να καταστραφεί το SCP-008, είχε συμφωνηθεί, μετά την ανακάλυψή τους. Η κατάσταση του SCP-008, μετά την λήξη της συνεργασίας με την ΕΣΣΔ, είναι άγνωστη.

Συμπληρωματικό άρθρο 008-1 : Το SCP-500 έχει αποδειχθεί ότι θεραπεύει τελείως το SCP-008 ακόμα και σε προχωρημένα στάδια της ασθένειας.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License